środa, 14 maja 2014

Heart of glass


Tak prostego zestawu dawno nie było! Zaledwie dwie minuty spędzone w garderobie wystarczyły, aby sklecić coś prostego a za razem ciekawego :-) Lubicie spodnie z obniżonym krokiem? Dawniej szalałam na ich punkcie! W szafie zostało mi kilka par po tym okresie totalnego zauroczenia. W śród nich para spodni moro, które są ponadczasowe i nigdy nie wyjdą z mody! Teraz motyw moro możemy podziwiać na pokazach wielu projektantów, np. Valentino wypuścił całą kolekcję w ten deseń. Do tego krótki top z długim rękawem - ciężko w sklepach znaleźć ten fason t-shirtu jednak Topshop okazał się niezawodny!
Jak Wam się podoba?

XOXO
Ania  


Spodnie - Sexy Woman | Top - Topshop | Buty - Zara | Torebka - Michael Kors





















25 komentarzy:

  1. Alee schudłaś ;o Twój brzuch wygląda genialnie, gratulacje ! ;)
    Masz bardzo ładną pupę ;D Pozazdrościć figury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie! Teraz skupiam całą uwagę na kształtowaniu pupy :D

      Usuń
  2. Uwielbiam spodnie moro :) Ania jaki jest koszt wykonania balejażu na włosach Twojej długości? mam taką samą i wybieram się do profesji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt balejażu w Profesji na długości takiej jak moja to koszt rzędu 200 zł. Naprawdę polecam, nie niszczą włosów a ja jestem rezultatem zachwycona!

      Usuń
  3. Czym robisz brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką malutką paletkę z H&M'u za 12 zł i ona w moim przypadku sprawdza się najlepiej :)

      Usuń
  4. Oooo Anulaaa !!! Pięknie wyglądasz i jaki brzuch. Tylko pozazdrościć figury. Swietnie zestawienie!!!! Aniu jakiej firmy bronzera uzywasz i czym robisz brwi ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer mam w kompakcie z Diora a do brwi paletkę z H&M'u za 12 zł - jestem nią zachwycona! :))

      Usuń
  5. za ciemny podkład na twarzy masz, strasznie się rzuca w oczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Szok! Twój brzuch wygląda cudownie. Genialnie. Widać jak dużo schudłaś. Co ćwiczysz? Jakie ćwiczenia wykonujesz na brzuszek? Pliss doradź coś Aniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie skupiam się na konkretnej partii ciała. Często robię ćwiczenia aerobowe i uzupełniam je o cross fity, kettle, które działają na wszystkie części ciała. Osobiście kocham bieżnie i mogłabym biegać non stop :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba! Zachwycasz :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak ja Ci gratuluję efektów...Ania wyglądasz nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. buty są cudowne :) ale Ty masz figurę !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super look, spodnie czaderskke!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zły podkład sobie nałożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bomba bomba bomba...Wygladasz oblednie. Nieziemsko! wszystko wyglada slicznie. W odpowiedzi na pierwszy komentarz wspomnialas o ksztaltowaniu posladkow. Jakie cwiczenia polecasz na pupe? jakie wykonujesz osobiscie? :*

    OdpowiedzUsuń
  13. schudłaś ! wgladasz super :) oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne wyglądasz!! ten brzuch buty w ogóle! jestem pod ogroooomnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  15. skąd wisiorek ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ania bylam u Ciebie ostatnio jak byłas jasna blindynka!!! Jak zrobilas wlosy jak masz w tym poscie ??? To sa Twoje z odrostem naturalnym czy robilas cos??? Jesli tak to co to dokladnie jest bo chce takie wlosy:))) Pozdrawiam i pieknie wygladasz!!!
    Iga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrost na tym zdjęciu to mój naturalny kolor. A na całej głowie reszta to balejaż - żeby nie zepsuć strkutury włosa zawsze korzystam z usług fryzjera :) :* buziaczki :*

      Usuń