środa, 29 stycznia 2014

Orange juice



Każdego dnia staram się jeść zdrowo. Przynajmniej raz dziennie robię sobie sok ze świeżo wyciskanych pomarańczy, bądź grejpfrutów. Przeważnie robiłam go przy użyciu zwykłej elektrycznej wyciskarki do soków. Wczoraj jednak to urządzenie się zepsuło. Ząbki, które obracały się podczas wyciskania wyrobiły się. Postanowiłam zaopatrzyć się już w ciut lepsze urządzenie, które na pewno tak szybko nie straci swojej żywotności. Czy kiedykolwiek używaliście takiej wyciskarki, którą pokazuję na zdjęciach? Nie ukrywam, że tamta była znacznie wygodniejsza. Tu trzeba użyć trochę siły przy dociskaniu wajchy. Jednak cały ten trud mija w chwili pierwszego łyka. Uwielbiam takie soczki! A Wy Kochani?
 
XOXO
Ania  
 





6 komentarzy:

  1. gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś tą wyciskarkę?
    w niemczech miałam bardzo podobną i sprawowała się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Kauflandzie na przecenie za 55 zł :)

      Usuń
    2. Ja uzywam wyciskarki bardzo podobnej do twojej . Moja jest marki cilio. Jestem z niej bardzo zadowolona. Pije soczek pomaranczowy codziennnie

      Usuń
  3. Uwielbiam takie soki :)
    Pozdrawiam,
    www.magdalena-achtelik.blogspot.com
    http://www.youtube.com/watch?v=gT8WFFkfgK8

    OdpowiedzUsuń