wtorek, 17 grudnia 2013

Mój świąteczny wystrój mieszkania



Świąteczny nastrój daję się we znaki w moim mieszkaniu już od pewnego czasu. Zawsze staram się aby było przytulnie a przy tym bardzo świątecznie. Są to moje pierwsze święta w nowym mieszkaniu. Dlatego postanowiłam aby było idealnie i wyjątkowo. Zastanawiałam się długo czy postawić na tradycyjną choinkę czy jakieś oryginalne drzewko. Sam fakt, że igiełki z żywego drzewka sypią się non stop a ja nie mam czasu na ciągłe sprzątanie przyprawiał mnie o ból głowy. Kupiłam zatem choinkę w bardzo nietypowym kształcie.


XOXO 
Ania


Doniczki - Home & You

Świecznik duży - Home & You | Małe świeczniki - Ikea






Światełka gwiazdki - Ikea

Lampiony - Ikea







19 komentarzy:

  1. Aniu super wystrój :) a z kąt wzięłaś świecznik z 3 zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog chyba powoli zamienia sie z modowego na bardziej lifestyle'owy (czy jak to tam się pisze). W każdym bądź razie, bardzo ładny wystrój :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pierdole, po chuju świątecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu lepiej napisz od razu skąd te rzeczy nim cię zasypiemy pytaniami hehe
    A świecznik nad kominkiem ? czerwone lampiony i doczniki na gwiazdy betlejemskie ? proszę odpisz :*:**

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde.... lepsze inspiracje niż na makehomeeasier !! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu ściągasz dużo rzeczy od charlize mystery ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu skąd gwiazdki na lustrze. Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam identyczne gwiazdki w Leroy Merlin : )

      Usuń
  8. A choinka gdzie jest?! świetne pomysły=)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania super wystrój te donice o nietypowym kształcie mnie urzekły, sama kupuję w home&you i uważam że to świetny sklep , do dekoracji wnętrza mieszkań ;). A anonimami negatywnymi się nie przejmuj, niektórzy są po prostu zazdrośni bo nie mają tyle kreatywności co Ty;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu gdzie pracujesz? Czym się zajmujesz na co dzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś wszystko opowiem :-) narazie chce to zostawić dla siebie :-) pozdrawiam:-))

      Usuń
  11. Co za cudny wystrój slicznie o dzieki Tobie poczulam wystroj swiat :) :) Pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a gdzie masz choinkeee? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkasz sama, czy z chłopakiem?

    OdpowiedzUsuń